Ha a Hummer után is szinte üresnek látszik a garázs, forduljon bizalommal a Georgia állambeli Southeast Utilities céghez! Chris Walker és George Stickler 2001 óta építi Amerika és minden bizonnyal a világ legbrutálisabb kisteherautóit, a Ford konszern legmasszívabb alvázára, az F650-ére. Az F650-est már a hírességek is felfedezték maguknak, Shaquille O’Neil-nek például van egy.

A Ford F650 Super Truck bitang durván néz ki és méreteinél fogva nálunk egy átlagos forgalmi sávban el sem férne. Hét és fél tonnát nyom, de még rápakolható négy és fél. Hogy a Föld olajkészletét ne veszélyeztesse, a jármű csakis 6,7 literes sorhatos Cummins vagy 7,2 literes sorhatos Caterpillar turbódízel motorral szerelhető fel, amivel azért így sem fogyaszt 20 liternél kevesebbet. Na jó, de akkora, mint egy hegyomlás.

A 7,2 literes lökettérfogatú Caterpillar testre szabott erőforrás az F650 Super Trucknak, hiszen 303 lóerős és nyerges vontatónyi, 1166 newtonméteres nyomatékkal bír. Elképesztő értékek, ráadásul a maximális teljesítmény 2400, a maximális nyomaték pedig már 1440-es percenkénti fordulatszámnál jelen van! Ennyi nyomaték simán füstölteti mind a négy 22,5 hüvelykes felnire húzott, komoly ellenállású 295/75-ös gumihengert. A bányagépekben is helytálló motorhoz hatfokozatú Allison automata váltóművet kapcsoltak.

Az F650 Super Truck amúgy egy nagy teherbírású légrugós felfüggesztésen nyugszik, a lakószoba méretű utastérben pedig “kapitány” székek várják a sofőrt és utasát.